Söööndag

Nu har ännu en vecka gått, sitter å glor bara känns det som.. Men men, det blir så ibland. har jobbat hela helgen å vart ute å rännt, så det har vart gött å vara hemma lite idag å fått umgås med min bästa vän lite granna! Börjar bli bättre, vi har pratat lite mera nu, så tror han fattat eller så är det bara konstigt att jag inte finns där lika mycket som jag gjorde innan.. Jag vet inte, men det känns bra iaf, just idag haha nämen vi finns här för varandra i alla lägen, i vått å torrt å vad som än händer, och som vi sa igår, jag älskar han å han älskar mig, vi betyder så mycket för varandra! Nu låter det som om vi är marks nya skandal par eller något men så är det inte ska ni veta. Det blir så fel när det är en kille som är ens bästa kompis när man pratar om det, men vi har en vanlig kompisrelation där vi pratar om allt som händer, oftast får jag väl tillägga, men det blir något helt annat, går inte att förklara men ni som väl har en sån bra killkompis förstår;)

Måste ju även tillägga att jag tänkte på min Frida idag, och guuud vad jag saknar dig! Jag har ju fortfarande inte fått träffa ditt underverk men jag ska allt undanvara en dag då jag åker till dig! Min gumma<3

♥♥

 

I veckan pratade vi lite om sommaren och jobb å så, och min nya chef hade tönkt ha mig där i sommar, vilket känns skönt, men jag hade hoppats på en fast tjänst där snart så man vet att man har en fast inkomst! Nu jobbar jag som en stolle för att tjäna ihop massa pengar till nästa månad då jag var så lat förra och hade huuur mycket ledig tid som helst vilket syns på lönen sen och det är inte roligt!

Och så har vi även börjat kolla lite på sommar planerna nu med, Norge, alla andra bilträffar, kanske om man ska dra iväg på midsommar.. Får väl se vad som händer och sker.

Nä nu ska jag invänta malin som snart kommer förbi en sväng, funderar på om jag ska slänga i lite färg i håret med. Eller om jag gör det imorron, får se!

Gubben, jag älskar dig :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback