Söndagsångest.!

Har vart lite bakis idag, var ju inte meningen att jag skulle dricka igår men det blev som det blev haha :) Kul hade vi iaf till en början :)

Idag så har väl inte så mycket blivit gjort.. Gick upp, drog å käkade, stackars folk som satt på pizzerian, allt vi prata om och allt vi skratta åt, ingen matro alls!
Sen blev det lite kaffe hos mig med lite folk å sen fröllan å sen upp till garaget å störa killarna lite hehe satt där i sportstolen å höll koll på dom!
Lite kaffe i björketorp å ett avslutande snack med pojkarna på okq8 så ska jag strax hoppa i säng för ska upp 4 imorron.. Där har ni min dag gott folk, känner ni att det var onödigt att veta, varför läser ni då?

Har andra tankar springandes runt i hjärnan med.. Funderar på det här varför man ska ha telefon till när man inte svarar när man ringer eller skiter i att svara på sms när man själv är så snäll att svarar i alla lägen, bra som dåliga.. Men det finns en som inte kan, och jag vet varför oftast. Svårt är det inte att skriva, verkligen inte. Funderar på vad du är för vän egentligen. Varför vi ens klickar så bra som vi gör och alltid pratar meeeen just i vissa tillfällen så kan du inte svara. Konstigt?! Tänk efter lite om du vill ha din vän kvar lilla du..

Nää nu har jag klagat klart för idag! Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback