Onsdag

Sitter å kollar / har på filmen Burlesque i bakgrunden.. Asbra, 3 gången jag ser den på 3 dagar.. En riktig tjej film! Killfilm också för den delen, lite kläder å mycket hud haha fast jag tror inte de hade stått ut å se hela filmen..

Haft svårt att somna de senaste dagarna.. vet inte vad som är fel, men nått sjukt är det! Har vart uppe till åtminstonde kl 1 varje jävla kväll.. så ska jag komma upp imorron med för då ska jag med mor min till kungsbacka när hon ska tatuera sig!

Jag tror jag har en ond ande som tar över mig ibland, det är skit konstigt! Idag fick jag tanken att "undrar vad som händer om man bara svänger åt höger just nu" och då låg jag  i 110 km/h.. Hmm? Bara en av massa konstigheter som den här onda anden har sagt till mig. hahah men som ni ser lever jag å jag svängde aldrig för jag undrade vad fan jag tänkte med egentligen..

Pratade lite med en kompis till dig idag.. Det var samma åsikter som jag har, du har blivit konstig.. Du säger att det känns konstigt att inte träffa mig varje dag men det verkar bara som tomma ord för jag ser eller hör inte av dig om kvällarna.. Jag vet jag vet, jag kan skriva med men jag vet när du inte skriver att du är iväg så därför ser jag inte meningen i det precis för då har du inte tid. Miss u soo much, men jag vet inte om jag kan ens prata med dig längre.


Vart är du när jag väl behöver dig
min bästa vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback