Meeeen hallllåååå

Det var ett tag sen jag skrev här.. som vanligt! men jag har inte vetat vad jag ska skriva men jag skriver här oftast när jag e arg eller besviken för att få ur mig allt för tillfället .. Jag vill dock inte utveckla mig för mkt så därför uttrycket jag mig såhär.
Dålig stil å helvete vad du ljuger. Jag vet inte om jag kan lita på dig längre. PISSFÖRBANNAD är jag för att du inte kan vara ärlig å säga som det är! Och det stör mig jääääääääävligt mycket så har det så trevligt å så får vi se hur det artar sig sen för jag kommer inte vara lika öppen mot dig längre.
Hoppas du vet vem du är om du behagar dig att läsa detta, du som känner mig så väl.

Kommentarer
Postat av: Frida Heidi Ninnie

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback