Allt.

god afton!

idag så har jag vart hos läkaren med mina händer.. äntligen har jag fått en remiss till hud å så har jag fått nya salvor. Jag hatar att gå till läkaren, att boka tid å sitta på sjukhuset. tycker inte om det för fem jävla öre. men fler besök kommer det väl att bli tyvärr.. Men jag hoppas på att de kommer på nått.. för är trött på skiten.

vart på ikea å slösat lite pengar.. tänkte ju ändå eftersom att jag fyller ju år på måndag att jag skulle unna mig nått men jag hittade inget speciellt precis. Men men.. vet ändå inte riktigt vad jag vill ha ändå så det är ju sak samma..

Annars har jag väl inte så mycket nytt att säga, mer än:

Saknar min Frida och lilla Inez <3

Mitt hjärta, du är bäst! Du är faktiskt mitt allt, tro det eller ej, bättre kompis kan man inte ha! <3

Nä nu blir det lite mera tv sen krypa ner i sängen. Natti.

Kommentarer
Postat av: Frida Heidi Ninnie

finafina älskade vän! vi saknar dig massvis med!



du är bäst!

älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback